Методичні заходи
17 січня 2020 року відбувся районний навчально-практичний семінар для асистентів вчителів закладів загальної середньої освіти на тему «Роль асистента вчителя в організації навчально-виховного процесу в інклюзивному класі».
Проаналізувавши нормативно-правові документи щодо інклюзивного навчання, слід зазначити, що гостро стоїть питання оформлення документації та взаємодії команди психолого-педагогічного супроводу – практичного психолога, учителя-логопеда, учителя та асистента вчителя.
Під час семінару розглядались питання законодавчого підґрунтя роботи асистента вчителя, опрацьовувались проблемні моменти, які виникають під час виконання асистентом вчителя своїх посадових обов’язків. Окрім того, асистенти вчителів мали можливість попрацювати над створенням індивідуальної програми розвитку дитини з особливими освітніми потребами, складанням індивідуальних навчальних планів та індивідуальних навчальних програм.
По закінченню роботи семінару-практикуму всі учасники мали можливість обговорити окремі питання щодо організації навчального процесу дітей з особливими освітніми потребами.