Відділ освіти Чернівецької районної державної адміністрації

Готуємося до ЗНО

Презентація про підготовку учнів 11-х класів Чернівецького району до ДПА та ЗНО з математики

ПЛАН ЗАХОДІВ щодо покращення результатів ЗНО з хімії

 Заходи щодо запобігання низької результативності учнів 11 класів в ЗНО з фізики на 2019-2020 н. р. 

Заходи щодо запобігання низької результативності учнів 11 класів в ЗНО з математики на 2019-2020н. р.

Поради батькам та абітурієнтам

Збираємось на ЗНО

Методичні рекомендації щодо якісної підготовки учнів до ДПА, ЗНО

Зовнішнє незалежне оцінювання – це наразі єдина освітня реформа в Україні, яка дала позитивні результати й виступила дієвим засобом об’єктивного оцінювання освітніх досягнень учнів, а отже, гарантом якості освіти. Якісно організована підготовка учнів до зовнішнього оцінювання є запорукою успішного проходження ними цієї процедури та своєрідним засобом підвищення ефективності роботи закладу освіти.

Щоб організувати якісну підготовку учнів до тестових випробувань, необхідно запроваджувати найбільш ефективні форми й методи підготовки учнів до складання ДПА, ЗНО.

Значну увагу в закладах освіти необхідно приділяти проведенню системного повторення раніше вивченого матеріалу.Моделювати процедуру ЗНО з учнями, проводити ділові ігри.

Учителю-предметнику необхідно  детально  аналізувати  зміст  завдань,типові помилки, допущені учнями при виконанні  сертифікаційнихробіт ЗНО, обговорювати результати на методичних  об єднаннях, намітити шляхи  підвищення результативності учнів у ДПА, ЗНО.

Для учнів з початковим рівнем успішності проводити групові консультаціі, індивідуальні заняття, готувати і надавати індивідуальнізавдання.

Як адміністрація закладів, так і педагогічні працівники мають усвідомлювати залежність між якістю підготовки учнів до ЗНО та необхідністю підвищення педагогами рівня власної професійної майстерності.

Успішний, компетентний педагог має виступати певним гарантом успішної підготовки учня до ДПА, ЗНО.

Методична робота в закладах освіти має бути спрямована на підвищення результативності складання ЗНО: це – засідання шкільних методичних об’єднань, творчих груп із профільних тем, робота консультативного пункту, моніторинг навчальних досягнень учнів, педагогічні ради, психолого-педагогічні семінари, майстер-класи.

Важливою складовою процесу організації та проведення ЗНО є інформаційно-роз’яснювальна робота, а саме: оформлення куточків-стендів, сайт закладу, сторінки в соціальних мережах, а також проведення інструктивно-методичних нарад для педпрацівників, батьківських зборів, тематичних класних годин, відвідування офіційних сайтів Українського центру оцінювання якості освіти.

Важливою складовою підготовки учнів до ЗНО є організація спрямованоіпсихологічноі допомоги. А це є завданням психолога та  вчителів-предметників, класних керівників, батьків.

Певним засобом психологічноі підтримки на етапі підготовки учнів до ЗНО є іх участь у пробному тестуванні, під час якого вони ознайомлюються з процедурою проведення основної сесіі ЗНО.

Отже, успішне проходження державноі підсумкової атестаціі та зовнішнього незалежного оцінювання учнями потребує міцних і систематизованих знань, сформованих предметних компетентностей і обовязкового досвіду роботи з тестами. А це забезпечить висока професійна компетентність педагогів, яка має бути гарантом успішного учня.