Дошкільна освіта
06.02.2020 року відбулася нарада для директорів закладів дошкільної освіти району «Дитячий садок і нова українська школа. Наступність навчання», на якій керівники ознайомилися з методичними рекомендаціями по організації освітнього процесу в ЗДО, визначили поняття «педагогіка партнерства» та обговорили мотиваційний компонент психологічної готовності дитини до школи. Адже у контексті старту Нової української школи актуалізується проблема наступності між дошкільною освітою та початковою школою, що вимагає узгодження нормативно-правового поля, уведення у дошкільне навчання основних засад НУШ, зокрема компетентнісного принципу, узгодження програм дошкільного і шкільного навчання, забезпечення доступності здобуття дошкільної освіти, бо очікування суспільства сьогодні насамперед пов'язані з формуванням життєздатної, гнучкої, свідомої, творчої людини. Починати це робити слід із дошкільного дитинства, оскільки саме в цей віковий період закладається фундамент оптимістичного світобачення; формуються уявлення дитини про свої права та обов'язки, про себе як особистість.